Alla inlägg den 2 april 2008

Av Hasse - 2 april 2008 22:09

Svägerskan har fått skit i msn:et... Den skickar meddelanden om att kolla bild och klicka länk och hon får inte väck skiten... Har bidragit med idéer och förslag och hoppas att det funkar!


Fyllde krävan med Angusburgare från Burger King och ligger i soffan och har kollat Lost... Var tvungen att hämta Benne och N från träningen, självklart krånglade vårt garage så jag blev hängande mellan porten från Garaget och porten till Gatan... Vad göra, jo låsa bilen, springa ner i källaren ut i garaget, upp för rampen vilket öppnar garaget och porten igen... med språng! Äntligen iväg... suck...


Nu är jag så trött att ögonen går i kors och håller på att somna i soffan... ska nanna gott i natt och inte gå 0520! Har varit så duktig idag tycker jag och fått beröm av kunden för jobbet jag gjort i projektet.


Sov sött vakna torrt


Av Hasse - 2 april 2008 18:08

uppstigning 0520, frukost, påklädning och in i bilen 0600 för avfärd till Odense, förhoppningsvis sista gången för den här veckan... blir 2 eller 3 resor dit nästa veckan men nu vill jag inte köra mer dit den här veckan... Trött!!!


Suttit i möte halva dagen, gjort tidrapporter kört bil hem igen... Det är intressant att sitta i avtalsmöten med folk som inte är direkt förankrade i projektet man jobbar med... det blir alltid fråga om teknikaliteter istället för helhet och arbetsflöde och advokater som ska tolka ordalydelser...


Suttit en hel del i telefon i bilen men däremellan fick jag äntligen igång musikspelaren i telefonen som ballat ur härom dan så nu kan jag lyssna på musik när jag kör iaf... P3 räcker 6-7 mil in i Danmark och dansk radio är så där får jag säga... Jag förstår iaf vad dom säger så det är väl ok... men dansk schlagermusik går fetbort! Avskyr svensk schlager och dansband men dansk är värre...


När jag kom hem så var det ner och hämta pojkarna på dagis, vi gick alla ut för att handla kurslitteratur åt Lina, jacka till Morris (viss skillnad på Exit och PoP i pris kan jag säga... typ 3 Exit jackor på en PoP). Mötte Benne McD för pojkarna fick middag på McD och Benne lite bonuskäk innan träning.


Nu sitter jag i soffan och bloggar en stund och undrar om jag överhuvudtaget ska orka resa mig igen... Helt matt i kroppen och ganska så matt i knoppen med...


Ska glo på Lost ikväll, lite rörigt men det är förströelse för hjärnan...

Ovido - Quiz & Flashcards