Alla inlägg den 23 april 2008

Av Hasse - 23 april 2008 22:48

Fy fan vilken morgon, kaos och kalabalik när alla skulle iväg och jag hann inte med frukost vilket är det enda mål mat på dagen som är verkligen viktigt för mig... Utan frukost är jag ett surt monster hela dagen. In med killarna för frukost på dagis, skjutsa Lina till praktik, Benne till tandläkaren som var normalhurtig och glad. Benne tillbaka till skolan och  jag stoppade på OKQ8 för youghurt och macka men dom hade inga mackor så det blev youghurt och toscasnäcka (skitbra frukost...) och järnet till Danmark.


Väl på kontoret så satt alla och fikade, mackor och danska wienerbrödsnurror med kanel och mer socker än ett litet afrikanskt land konsumerar på en månad...


Sen har jag jobbat som en iller hela dagen och Lina ringde och hade blivit matförgiftad så där rök min fulla kontorsdag... Hann dock med allt det viktigaste.


Hem och fixa innan jag skulle iväg till styrelsemötet på studis för att följa upp på det vi inte hann med förra styrelsemötet. Ska kolla upp vår webleverantör så vi kan fixa en hemsida äntligen!


Hem och handla hamburgare och nu sitter jag i fåtöljen och slöbloggar

Ovido - Quiz & Flashcards