Alla inlägg den 22 april 2008

Av Hasse - 22 april 2008 22:26

En hel natts sömn, ta i trä...


Upp tidigt som vanligt när det tisdag, lämna killarna tidigt för att jag skulle hinna ner till Odense för möten. Pratade i telefon större delen av vägen ned. Möte hela dagen och mer telefonsamtal på vägen hem. Plockade upp killarna och Beppe gav mig en riktig långkram, en sån som värmer mer än man kan beskriva med ord.


Lina hade gjort pastasallad till oss stora och Morris fick pannkakor som han längtat flera dagar efter. Både han och Beppe åt som om dom aldrig sett pannkakor innan! 6 st var! De var fortfarande sugna så dom åt lite pepparkakor och några skorpor medan dom busade på balkongen. Jag var tvungen att ha en tconf medan dom busade runt som glada illrar.


Vi kollade Bolibompa och hade stortvättning under protest först lade jag Beppe under armen och tvättade honom och förklarade för Morris att han var näst på tur vilket han inte trodde på till Beppes stora glädje så gjorde jag samma procedur med Morris och bägge pojkarna skrattade högljutt!


In i sängen och läsa bok och konsumera välling. En kille på varje sida somnade dom gott och jag med... vaknade kvart i nio... man somnar så gott mellan två snusande killar.


Lina kom samtidigt som jag kom upp och nu har jag skrivit blogg och ska mecka vidare med pressreleaserna...


sov sött på er

Av Hasse - 22 april 2008 21:53

Jobbade hemma efter en helgens bravader och det var nog tur det eftersom dagis ringde och Beppe var trött och ledsen och inte ville göra något. Jag hann med 2 tconfar innan dom ringde och när vi kom upp så satt vi bara i soffan och kollade film och mös fram tills dess det var dags för lunch om nannadags.


Han få en del gjort när han sov och när han kom upp så fortsatte vi göra ingenting speciellt, läste och mös.


Vi hämtade Morris och fixade med käk och gjorde så lite möjligt, busad lite.


Kvällen gick i tecknet av minimal aktivitet förutom att jobba på Linas pressreleaser.

Ovido - Quiz & Flashcards