Alla inlägg den 5 april 2008

Av Hasse - 5 april 2008 22:04

Stackars Beppe, kruppen har slagit till med full kraft igen, det har ju varit ett rejält väderomslag här i skåne så givetvis så är Beppe skitrisig. Sitter och funderar, Lina och jag om vi ska åka ut till barnakut, maxat ut på medicin idag. Misstänker att det är mycket folk där eftersom dom stängt telefonen så jag vill inte åka om jag inte absolut måste, blir i så fall en mycket lång natt...


Vi har haft en rätt bra dag killarna och jag, Lina har haft en också, hon var mycket nöjd med sitt rep med hudmothudgruppen.


Killarna var ute med Benne och Filip på förmiddagen och jag sanerade klart vardagsrummet. Vi käkade lunch och försökte somna Beppe men hostan hade honom uppe inom 25 minuter igen...


Ut på stan, handla, hämta paket, promenera med killarna som käkade kanelbullar fort som attan så att den andre inte skulle få fler...


Hem igen, städa, Lina kom hem, killarna for runt och busade... Middag, Morris beställde pannkaka men åt knappt, bullarna satte stopp och ost hos Bobo... fy dig bobo att mata pojkarna innan middag... *ASG*


Killarna har byggt tågbana alldeles själva...


Benne och N var iväg och spelade fotboll och dom var nöjda, slog laget som MFF spelat 1-1 mot med 3-0... Dom är riktigt bra trots att dom inte spelat så länge som lag. N stannar över natten så vi skulle fått lite lugn här ute men Beppe har varit uppe sen middagen var klar... Mycket lycklig kille, har ätit pommes, lagt ett 50 bitars pussel, spelat memo, fått böcker lästa för sig, varit arg i omgångar...


Näe nu ska jag sluta blogga och ta hand om lilla sjuklingen...


Ovido - Quiz & Flashcards