Alla inlägg den 2 mars 2008

Av Hasse - 2 mars 2008 21:23

Vad har jag gjort idag? Bra fråga, varit med småkillarna och handlat blöjor, promenerat på stan, busat, städat - mycket, missat boka om tvätt-tiden så nu blir det onsdag kväll istället... mördartvätt... lagt pussel, städat, ätit middag, gjort tid- och bilrapporten... annars får jag bannor och mindre pengar eftersom alla orapporterade mil räknas som privatmil... bra incentive att göra rapporten i tid... haha


Har idag saknat att ha lite mer tid för mig själv att göra något kul, får väl se om det nu blir teateraktiviteter... Då blir det att göra misstänker jag... Där finns det att göra kan jag säga... Har redan en handlingsplan i huvudet för vilka steg som ska tas för att bygga upp framtiden... Ska sätta mig och skissa på en affisch till Linas teater... hejhopp gummi-----

Ovido - Quiz & Flashcards