Alla inlägg den 6 mars 2008

Av Hasse - 6 mars 2008 23:12

fucking crap... ingen energi, inget går min väg idag känns det som... det vi skulle påbörjat med Lina pjäs gick obra... Videokameran helt ok, stativet bra, filmen blev så där, objektet var för trött och jag kan inte få över filmen från kameran för vi fick inte med programvaran och Hitachi är dumma nog att inte ha programvaran på nätet för nerladdning... Filma om, vänta på skivorna och göra på nytt suuuuuck!


Den stora uppgraderingen vi skulle förbereda idag med en testuppgradering gick käpprätt åt helvete den med... Idioterna på engineering i USA hade inte skickat uppgraderingskit med skivor och manualer till danmark utan frankrike men dit hade det inte heller kommit idag, då hade jag panikflugit det till Danmark... Den låg någonstans över atlanten alt lagret i USA... Detta resulterar i att vi blir försenade med minst 2 veckor vilket kunden inte var så himla glad över... typ... Ett av mina andra projekt håller vår interna byråkrati på att ha ihjäl... när jag väl lyckats få tag i alla människor på en tredjepartsleverantör och fått dom inrättade i ledet för att göra det jobbet som behövs, ja då är vi uppe i en vecka för att bara göra en beställning och idag var jag inte glad kan jag säga...


Gosat med killarna, fixat till tvätten, inte så mycket mer... trött i huvudet... urk... nanna... jobba imorgon och sen är det helg... goder natt

Ovido - Quiz & Flashcards