Alla inlägg den 19 mars 2008

Av Hasse - 19 mars 2008 21:40

Vilket kaos det var utan datorn, kan ju i princip inte gör ett dugg rent jobbmässigt utan den... Som tur var har vi en mycket bra it-kille på kontoret i Bröndby som gick utöver vad han behöver för att fixa min nya dator som låg och väntade, skulle få en ny nästa vecka var det planerat så det hade blivit en lång vecka och påsk utan något kreativt jobb. Sitter och försöker återskapa allt som jag kan återskapa, tar ju en j-vla tid!!! Så mycket som ska fixas med parallellt med massivt mycket att fixa med på kontoret innan påsk och veckan efter.


Ska ta över för en kollega i 3 veckor på vårt största projekt så jag har att bita i... Tur nog så lyckades jag stänga ett projekt i Norge i måndags så det var ju tur i oturen. Ska försöka få kontroll på mitt mest meckiga projekt över påsk och nästa vecka. Kundens projektledare är på semester och hennes ersättare likaså så det är en smula svårt att få något gjort där.


Sliter med att få min dator i skick medan de stora barnen gör allt dom kan för att störa... nu har Fina gått och följt en kompis hem hon kommer hem och har förmodligen sin "pojkvän" med sig. Benne har Filip här och jag ska upp och äta middag på fredag med hans pappa så han kan lära känna oss bättre då han tillbringar mycket tid här hos oss och Benne där.


Lina sitter i köket skriver teater och SAC-protokoll så vi har inte så mycket gemensam tid ikväll. Jag jobbar hemma och har killarna imorgon när Lina är i plugget. Jag som jobbar i Danmark får jobba hemma eftersom det är helgdag i Danmark imorgon så är kontoret stängt och dagis har ont om personal så då blir killarna med mig.


Soliblick!

Ovido - Quiz & Flashcards