Alla inlägg den 18 mars 2008

Av Hasse - 18 mars 2008 20:16

Vilken j-vla kaos det är att vara utan sin dator... lyckades låna en stationär på jobb så jag kunde kolla mejl... Var på hittegodset i köpenhamn som sa att jag var alldeles förtidigt ute, flygbolag och kastrup om den är där, tar flera dagar på sig att få över datorn till hittegodset... Tur i oturen så ska jag byta dator på måndag och nu försöker it-killen att få den klar till imorgon istället men det lär ta hela helgen att få den tillbaka till den status den var med all info, allt lär inte gå att återskapa men det mesta iaf...


Beroendet av datorn är direkt obehagligt har jag upptäckt, det enda som är i konkurrens är mobilen, mitt andra viktiga arbetsverktyg. Utan dessa 2 skulle jag inte vara i närheten av att fixa mitt jobb eftersom jag konstant är på resande fot i norden. Jag  


Stavanger var intressant, för en gångs skull var det nästan tomt på hotellen eftersom det är påsk på gång. Men eftersom jag kom dit en söndag gick det inte ens att få en öl på hotellet. Allt gick bra på jobb där och vi fick vår acceptans på projektet och en nöjd kund! Det var bra!


Hem från jobb, plocka upp pojkarna, busa, laga mat - Morris beställde falukorv och makaroner och både han och Beppe käkade som hästar! Fixa runt hemma, bygga pussel, busa och haft det bra ikväll då Lina var på teatern.


Ska käka, se House, se vad jag kan återskapa i dataväg och lägga mig tidigt! Soliblick!

Ovido - Quiz & Flashcards