Alla inlägg den 4 mars 2008

Av Hasse - 4 mars 2008 23:46

Fick ett inlägg i min blogg om en familj som kommunen nekar möjlighet att få vårda sin dödsjuke man. Läs denna blogg och skriv på!



Av Hasse - 4 mars 2008 22:21

Tisdag och det är allmänt mög...


Jobbat hårt ett tag, mycket att göra och våra interna processer sätter käppar i hjulen för all framdrift... Kundorienterade, jo hej du...

Hade uppföljning på utvecklingssamtalet med chefen idag och fick tillbaka att det ser bra ut och jag tycker du gör ett bra arbete, måste dock kontorsdagar vara där i 0800 till 1630 ett tag till men det går ju att hantera... får låta bli att svara i telefonen... nåja det funkar väl ok får jag väl säga... bara jag inte kommer sent och går tidigt ofta, då blir det krig oavsett om jag jobbar när det behövs och att jag oavsett var jag än är svarar i min telefon... Vilket jag fått cred för av kunder som råkat ut för problem... Nåja det lättas väl på det gnället också vart efter.


Lagade god köttfärssås till middag och fixade Bennes teve så han kan se 2:a avenyn på sitt rum (Jag tycker att den suger) och champions league. Sitter i soffan och gör ingenting mer än fixar med facebook och lite sånt...


Känner mig trött och sliten i huvudet, behöver nog fixa en hobby och hitta någon vettig form av träning som inte tar massa tid, typ yoga i vardagsrummet... eller situps, armhävningar och knäböj...


Näe nu ska jag ta en dusch och fisa

Ovido - Quiz & Flashcards