Alla inlägg den 14 mars 2008

Av Hasse - 14 mars 2008 21:01

Har haft en besvärlig dag på jobbet, inget gick som tänkt... Får ta nya tag nästa vecka... Tillfälligt gräsänkling ett par timmar, Lina är och träffar kollegor från teatern så jag ligger och fiser i soffan och slösurfar och kollar på mongoteve... Lets Dance. Det är verkligen ointelligent teve men det är lagom, jag orkar inte mer ikväll. Ska ta en macka och fisa vidare i soffan.


Laddar för morgondagen, helgen är alltid hektisk men vi har iaf inte en hel ungdomsgård i helgen! Ska mysa med killarna och Lina, dom stora lär vi inte se allt för mycket som vanligt på helgerna! Ska kolla om dom kan fixa min telefon snabbt, den glappar och strular med headset så jag börjar surna till lite. Telefonen är mitt viktigaste arbetsverktyg så den ska bara funka! Misstänker att det lär ta 1 månad att få den fixad så jag får kolla om dom kan låna ut en telefon, annars får firman byta ut den mot en ny under tiden...


Näe orkar inte vara djup ikväll, har massa tankar som jag borde plita ner men dom får vila bland de grå cellerna ikväll.


Hungrig så nu smiter jag iväg!

Ovido - Quiz & Flashcards