Alla inlägg den 7 mars 2008

Av Hasse - 7 mars 2008 20:26

Äntligen fredag, det har varit en tuff vecka och jag är fullständigt slut ikväll för trött för att äta, vill bara ligga i soffan och slöa och läsa bok med en öl vid sidan... Har jobbat med att lösa problem och slåss med intern byråkrati som sätter käppar i hjulen för alla projekt jag jobbar med känns det som.


Blir en hektisk lördag med, skjutsa Fina till filminspelning i Åkarp med hennes entourage... Lina har stagefighting med sitt team imorgon så jag får hitta på något kul med pojkarna... Blir nog en sväng på stan, ska köpa ett par nya jeans, dom hade rea på dressman såg jag. Mina älsklingsjeans håller på att falla isär och Cheap Monday har inga just nu som passar mitt breda arsle tyvärr. Får hitta på något gott till middag imorgon, vi behöver nog det allihopa får se vad, beror på hur många extra vi har hemma imorgon. Kanske hemgjord pizza i vår lilla pizzaugn som vi köpte på rea för flera år sen... Blir ruggigt gott faktiskt och inte så himla onyttigt heller.


Hade en handling från en mardröm av doktor seuss idag. Beppe var inte på humör och hade bipolära svängningar var 3:e minut... inte helt enkelt att hantera med tanke på att det var mer folk på maxi än vid julhandeln... det blev att ta med honom och Morris ut och köpa dricka och glass för att få honom något så när hanterlig. Dom käkade snabbt och ville gå och lägga sig... då är dom trötta... Fina är hos kompis och Benne på disco med sina kompisar, ska hämtas strax efter 10.


Ska ladda för nästa vecka då jag ska köra tur och retur Odense både tisdag och onsdag, Statoil tackar och tar emot tillsammans med broägarna i Sverige och Danmark... haha... Har feta räkningar från Öresundsbron och Stora Bältbron varje månad... Ska ladda ner lite ny musik till telefonen så man har lite skön bilåkarmusik... Ser fram emot lite påskledighet vore skönt att ínte tänka jobb på några dagar... Men fram tills dess är det mycket som ska hinna fixas till!


Näe nu är det soffdags, vägrar tänka svåra tankar ikväll det är inte nyttigt att slita ut hjärnan i onödan... ska även fundera på vad man ska se för film imorgon och sakna att det dröjer innan man kan få se säsong 3 av Heros, min absoluta favvoserie just nu...


Sov sött!

Ovido - Quiz & Flashcards