Alla inlägg den 31 mars 2008

Av Hasse - 31 mars 2008 23:04

Goddamn!

Allt slit med att få till 1 minut 20 sekunder film med dikt inläst, bearbetad, synkad, omvandlad till dvd och bränd... och den blev så jävla bra!!!


Det kommer att bli så starkt som intro till pjäsen och jag längtar till att kunna lägga ut den på youtube, det får bli efter premiären när min älskade regissör godkänner det!


Goddamn igen!

Jag är faktiskt stolt över resultatet, hobbyfilmare, hobbyklippare och hobbydiktläsare som jag är!

Av Hasse - 31 mars 2008 20:32

Förutom jobb så är det filmredigering som gäller, fick filma om Fina igår kväll och det blev riktigt bra! Hon hade varit med pojkvännen och då är det extra glöd i blicken!


Har varit med Morris till Ortopisten (kul titel) för att följa upp hans skelning och synfel. Hans skelning har blivit bättre framförallt på normal-långt avstånd men har fortfarande lite skelning kvar när man testar på nära håll att han ska fokusera. De vill följa upp igen till sommaren för att se om det gett med sig även på nära håll. Annars måste han få nya glasögon som är delade för att få bättre förmåga att stötta ögat på både nära och längre håll.  Sen var det hem med Morris till dagis och järnet till kontoret! Våren är här och det var riktigt skönt att vara ute idag, vägrade nästan gå in på kontoret!


Läsa, tala i telefon, läsa, skriva, läsa, tala i telefon, jag ska banne mig ha julkort från Telenor i år så mycket som jag ringer, har slitit ut telefonen snart...


Hem och äta och städa, Lina hade lagat god kyckling och bakat bröd och syltkakor till efterrätt mums!!!


Näe nu ska jag kolla mail!

Ovido - Quiz & Flashcards