Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Hasse - 13 mars 2008 22:07

Idag har jag bara kört 15 mil... hoha... Varit och gjort uppgradering i roskilde med en av mina teknikerkollegor. Åt lunch på en av danmarks billigaste lunchrestauranger. Roskilde Sjukhus personal kantin, 15 danska kronor för en buffé! Det är vad jag kallar prisvärt!


Ska tillbaka till Roskilde och gör klart och testa vår pacsuppsättning imorgonbitti och jag korsar allt jag har att det fungerar som tänkt!!!


Ser fram emot helgen, trött efter ha rest och jobbat hårt den här veckan men jag ska iofs resa lite på söndag... ska gosa med Lina och barnen iaf dom små, de stora ska på disco och liknande så man får väl smyga in lite gos när dom inte är förvarnade... haha


Ska försöka göra klart allt för filmen till helgen så att det är klart once and for all. Sitter och lurar på att bygga en website för familjen men jag vet bara inte när tiden ska finnas för det. Men jag har fixat Dreamweaver och lite andra skojiga program så man kan göra en schysst sida. Har ju plats hos bredbandsleverantören. Har fått vårt riktigt snabba bredband för bara 20kr i månaden så nu ska vi ha 24 Mbit så då blir det mindre konkurrens om kapaciteten!


Näe nu ska jag b-jsa!

Ovido - Quiz & Flashcards