Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Hasse - 5 mars 2008 21:42

Har suttit i bilen och möten hela dagen... sett 2 sjukhus inifrån och fixat med diverse problem...


Morgonen började lugnt, Beppe sov till halvåtta, vägrade vakna så han fick sova tills han vaknade. Morris skulle till örondoktorn så jag lämnade Beppe på dagis innan jag stack till möte. Hans sprang som vanligt in och hade inte tid att säga hej då ens trots mina försök...


Dagen var som ovan beskrivet... bilkörning, möten, bilkörning, möten, bilkörning och däremellan massor av telefonsamtal...


Lina meddelade att vi får låna teaterns splitter nya semiprofessionella videokamera för att kunna göra filmen till introt på Linas pjäs på riktigt och inte med bara vår vanliga digitalkamera så att det ser lite mer proffsigt ut nu när jag har ett vettigt redigeringsprogram att jobba med...


Näe nu ska jag se klart Lost och gå och ladda om torktumlarna i källaren... blev "bara" åtta maskiner tvätt ikväll plus lite bonusmaskin i lägenheten som  inte hanns med där nere... eller rättare sagt jag orkade inte gå ner en gång till för 3 plagg.


Ovido - Quiz & Flashcards