Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Hasse - 3 mars 2008 23:00

Vilken morgon... halvsjuka barn men jag och Lina var tvungna att ge oss iväg till skola och jobb... Hade ett par möten som jag var tvungen att ha... Hem efter lunch, ta hand om pojkarna, fixa kvittona för Finas kamera och iPod med teatern, fortsätta jobba hemifrån, rensa upp hemma, se till att Lina kunde lägga pojkarna. Vi käkade middag med killarna och Bobo, kyckling med klyftpotatis mmmmm gott! Lina har ett gott kycklingrecept...mmmmuummssss


Har suttit och fullföljt gårdag kvällens jobb med affischerna till Linas pjäs som hon fixat tryckning till via ABF... Ett kreativt mästerverk om jag får säga det själv... skryyyt... Tänk vad man kan göra med indesign och fria bilder från nätet... Väntar på att lina ska publicera den så jag kan länka...


Fina har en halv armé flickor på nattbesök och dom är nymatade...


Ska strax lägga mig för att det är arbetsdag imorgon... igen...

Ovido - Quiz & Flashcards