Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Ungdomsgården på väster och rollen som personlig coach

Av Hasse - 30 mars 2008 21:58

Idag har vi tagit ett nytt rekord med barn hemma! Finas kompis, Finas pojkvän med bror och kompisar, Benne, F, Morris och Beppe... All in all 11 barn/ungdomar i köket och sovrummet (Morris och Beppe)! Fullt ös med andra ord!


Svägerskan ringde och ville ha hjälp att fixa cv och personligt brev, hon har ledsnat på sitt jobb i kommunen, framförallt lönen. Jag har viss vana att både bedöma och söka så det var kul att hjälpa till! Jag hoppas att hon får det, för det behöver hon. En ny start för henne och familjen och lite roligare utmaning och möjlighet till en roligare karriär! Hoppas!


Nu sitter vi i lugn och ro i soffan och laddar för veckan, ska lägga barnen och gosa en stund.


Morgonen börjar med tconf som vanligt och sen iväg till ortopisten med Morris och till kontoret.


Vill bara kramas med älsklingen!


Soliblick!

 
 
Ingen bild

bobo

30 mars 2008 23:59

För min del så slår du rekord i multieffektivitet! CV till T, 11 "ungar", fika, läsa kontrakt, Linas rop på "Haaaaase!!", fixa med min dator då jag för 3:e ggn kom farande etc....Hur faaan bär du dig år?!
puss kram o sov gott

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hasse - 3 juli 2008 22:51

themighty1.wordpress.com... nästan alla är inbjudna...

Av Hasse - 1 juli 2008 23:42

... och lämnar för en lösenskyddad blogg, har ju inte så många intresserade läsare som min älskling men lämna en mailadress som är igenkänningsbar så får eventuella intresserade ett mail......

Av Hasse - 1 juli 2008 00:11

Ruggigt bra film som en hel del överspända, överentusiastiska pretton borde se... Den visar på den sjuka hysterin i USA över utseende, karriär, populäritetstävlingar...   Skön film med andra ord!!!   Se den! ...

Av Hasse - 30 juni 2008 21:29

Morris och Beppe är väldigt pojkiga! Det kan man nog lugnt säga nu för tiden.   Det är bilar, flygplan, motorcyklar, pistoler, datorer, mobiltelefonspel och hårdrock! Morris sitter och diggar på youtube vid datorn, stora favoriten som jag lurade ut ...

Av Hasse - 29 juni 2008 23:13

Har varit ute mycket idag, Morris kompis Jack var hos oss eftersom dom packar för flytten... Vi drog till Maria Hage för att Lina som har haft det tufft med alla sjukdomar, sjukhus vistelser och allt annat j-vla skit som varit skulle få lite lugn och...

Ovido - Quiz & Flashcards